tisdag 3 maj 2011

God morgon!

Jag ska tillbaka till min VFU idag och få mina papper påskrivna samt ha utvärdering med fyrorna. Ska höra med dem hur de har upplevt den här perioden med datorn i undervisningen och bloggen. Vi kommer ha en sammanfattning om vad vi har lärt oss under den här tiden jag har haft min VFU.
Sen efter kommer jag ha en egen bedömning med min KLU. Är på något sätt väldigt nervös. Känns inte alls som att jag har hunnit med det jag ska ha gjort men vi får se!

Igår började skolan igen. Jag var ju aningen trött efter helgen äventyr men det var kul att komma tillbaka ändå. Dock var vi en väldigt liten skara som var där. Först var det jag och Philip och efter ett tag kom även Henry. Vi gick igenom våra uppgifter vi har framför oss. På måndag kommer vi ha lektion för en gymnasieklass (läskigt!) så vi ska träffas, vi som läser kursen alltså, och gå igenom hur våran lektion kommer att se ut. Vi kom fram till rätt mycket bra grejer igår tycker jag så just den delen känns rätt så stabil.
Vi pratade också om redovisningen av våra VFU-arbeten. Hur och vad vi ska göra när vi redovisar det, jag har lite idéer som jag tänker testa och se hur det blir.

Klassen, vi ses på torsdag annars ses vi allihopa nästa vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar